Для того, щоб авторизуватись у застосунку monobank на другому смартфоні, потрібно завантажити програму з Google Play або Apple Store. Пристрій має бути з операційною системою Android 6+ або iOS 15+.
Далі введіть фінансовий телефон, який ви вказували при оформлені картки. Туди прийде чотиризначний одноразовий пароль в SMS-повідомленні, його потрібно ввести на новому пристрої. Після впишіть ПІН-код для авторизації. Ви зможете користуватись програмою і виконувати будь-які платіжні операції без обмежень.
Одночасно ввійти в monobank на двох телефонах неможливо. Після авторизації на новому смартфоні відбудеться автоматичний вихід зі старого. Це зроблено задля безпеки коштів.
Як зайти в Монобанк якщо втратив номер телефону
Потрібно в мобільному застосунку змінити фінансовий телефон. Для цього перейдіть у розділ «Особисті дані та документи», впишіть новий номер і підтвердіть його за допомогою одноразового чотиризначного пароля.
А ще можна настроїти вхід без мобільного. Для цього ввійдіть в налаштування застосунку, виберіть вхід через Google і вкажіть електронну пошту. Далі ви зможете за допомогою цієї пошти авторизуватись в додатку на будь-якому пристрої.
Що робити при втраті смартфона
Терміново зателефонуйте на гарячу лінію mono і повідомте про це.
- Безкоштовний номер для дзвінків з України — 0 (800) 205-205
- Для дзвінків із-за кордону — +380 (44) 237-20-60