Відеоідентифікація — це коли працівник банку розмовляє з клієнтом через камеру, щоб перевірити особисту інформацію.
Зробити її повинні ті користувачі, які отримають ось таке повідомлення в застосунку: «Авторизація буде доступна лише після відеоверифікації».
Знадобиться смартфон з якісною камерою і гучномовцем — вас має бути добре видно і чути. Переконайтесь що інтернет працює швидко і без перебоїв — краще підключитись до Wi-Fi. Підготуйте документи — паспорт або ID-картку, а також ідентифікаційний номер.
Розмова має проходити між двома людьми — клієнтом і оператором. Третім особам заборонено спостерігати за процесом, навіть якщо вони є працівниками банку, друзями або родичами.
Моно зобовязується не передавати особисті дані клієнта іншим компаніям або особам — зберігається конфіденційність і банківська таємниця.
Коли це потрібно
Після зміни персональних даних. Якщо ви вказали іншу інформацію, наприклад номер телефону, паспорт, адресу проживання або прізвище, то банк перевірить, що доступ до рахунку має справжній клієнт, а не шахрай.
Після замовлення пластика поштою. У користувачів є можливість оформити доставку по Україні і за кордон. Але після активації інколи треба пройти ідентифікацію — зробити фотографію з паспортом у руках. Якщо отримати картку в точці видачі, то вас перевірить працівник банку, тому додаткове підтвердження в застосунку не знадобиться.
Щоб ідентифікувати дитину. Як тільки дитина досягне 14-річного віку і отримає паспорт, то потрібно завантажити документи в застосунок протягом 6-ти місяців і зв’язатись з працівником банку у відео режимі. В іншому разі дитячу картку заблокують.
При відкритті ФОП бо НПД. Якщо клієнт оформлює один із рахунків і він ідентифікований за спрощеним методом, то треба пройти відео перевірку.
Як зробити верифікацію
Через відеодзвінок
Під час спілкування з оператором вам можливо доведеться зробити селфі-фото з паспортом або карткою. А ще працівник буде запитувати персональну інформацію, наприклад номер ІПН, дату народження, адресу реєстрації, електронну пошту і телефон.
- Відкрийте додаток Моно і перейдіть в розділ «Накопичення».
- Натисніть — «Провести відеодзвінок».
- Надайте доступ до камери та мікрофону оператору підтримки.
- Дозвольте програмі записувати аудіо.
- Якщо буде вільний працівник, то він підключиться за 1-2 хвилини. Але в період ажіотажу потрібно почекати 15-20 хв.
- Переконайтесь, що ваше обличчя добре видно в камері — можна підійти ближче до освітлення.
- Після завершення вам надішлють повідомлення з паролем — його треба ввести в додатку.
Через Дію
Дія — це додаток, де зберігаються документи громадян України, наприклад паспорт, водійські права, ідентифікаційний код і адреса прописки.
Якщо у вас немає «Дії», то завантажте програму з Google Play або App Store і авторизуватись в ній через технологію BankID або NFС. За допомогою банків підтвердити особу можна швидше, оскільки вам достатньо натиснути декілька кнопок і документи підтягнуться самі. Якщо виберете спосіб NFС, то треба буде все фотографувати самому.
Ось як пройти верифікацію:
- Відкрийте додаток Моно, перейдіть в розділ «Накопичення» і виберіть «Дію».
- Підтвердіть передачу документів, це займе до 2-х хвилин.
- В той же день зробіть селфі-фото.
Відповіді на запитання
Чи можна відмовитись?
Процедура не є обов’язковою, але ви не зможете користуватись депозитом і банкою, а також реєструватись через monobank в інших сервісах, наприклад в Дії.
Як вирішити помилку — «Включіть світло»?
Якщо не вдається пройти перевірку, то можна змінити приміщення або вийти на вулицю. Можливо проблема в смартфоні — попробуйте з іншого пристрою.
Чи можна замінити відеоідентифікацію очною верифікацією?
Так, це дозволено зробити в точках видачі, які є у вашому або сусідньому населеному пункті. З собою треба взяти паспорт, картку і фінансовий номер. Працівник зробить вам селфі-фото.