Вибачте, ми не можемо випустити картку для вас

Обновлено: 7 Квітня, 2025

Користувач написав відгук на сайті «Мінфін» про те, що він встановив мобільний застосунок monobank і намагався оформити картку. Але після завантаження паспорту та ідентифікаційного коду, а також проходження відеоверифікації, появився текст «Вибачте ми не можемо випустити картку для вас», тобто у видачі відмовили.

Він звернувся у службу підтримки, але отримав відповідь, що картки банк оформлює в індивідуальному порядку на свій розсуд. Будь-кому можуть відмовити в оформленні рахунку без пояснення причин.

Розглянемо можливі причини, чому банк не хоче або не може відкривати рахунки людям.

чому Монобанк не відкриває картку
Монобанк відмовив клієнту в оформленні картки

1. Погана кредитна історія

Якщо у вас є велика сума непогашеного кредиту або прострочені платежі в інших банках чи МФО, то це може стати причиною, чому карточку не відкривають. Працівник банку може перевірити фінансовий стан клієнта за допомогою Українського бюро кредитних історій.

Банк розуміє, що клієнт з боргами принесе більше проблем ніж заробітку. Наприклад, може використати кредитний ліміт і не повернути. Далі треба врегульовувати заборгованість різними методами, в тому числі і через суд. А це зайва витрата часу і коштів.

Потрібно спочатку погасити всі кредити, а далі можна попробувати відкрити карточку ще раз.

2. Банк розірвав договір

Якщо ви вже були клієнтом Монобанку, але вам закрили картку через порушення договору, то в повторному відкритті можуть відмовити.

Найчастіше рахунки блокують за покупку криптовалюти, наркотичних препаратів, p2p-торгівлю або шахрайство.

Ви можете скористатись послугами іншого банку України, наприклад ПУМБ, Райфайзенбанк або Сенс Банк.

3. Особа діє не від власного імені

Існує схема, коли користувач намагається відкрити карточку на документи іншої людини (дропа). Він знаходить таку особу і платить їй за це винагороду.

Далі цей рахунок можуть використовувати для протизаконних дій, наприклад для торгівлі зброєю, ухилення від сплати податків або викрадення грошей у інших.

Якщо банк запідозрить, що особа діє не від свого імені, то у відкритті рахунку йому, скоріш за все, відмовлять. А якщо карточка уже оформлена, то заблокують, тому що це порушує правила договору. Згідно нього клієнт може зробити тільки один рахунок для себе на свої документи.

В деяких випадках можуть запропонувати пройти додаткову перевірку, наприклад провести відеодзвінок з працівником банку, де потрібно показати своє обличчя і відповісти на декілька запитань або пройти очну верифікацію у точці видачі.

4. Відсутні документи

Для оформлення картки потрібен паспорт, наприклад старого зразка, ID-картка або закордонний, а також ідентифікаційний код РНОКПП.

Якщо фізичні документи втрачені, то можна завантажити цифрові із застосунку «Дія», але там має бути паспорт.

Якщо у вас немає РНОКПП, то відкрити рахунок в Монобанку не зможете, тому що програма не знайде вас і ваші документи у реєстрах. Спочатку потрібно зробити податковий номер.

5. Технічна помилка

Деколи картку не вдається відкрити через помилки мобільного застосунку. Наприклад, не виходить встановити програму, завантажити документи з Дії або пройти відеоверифікацію.

Можна почекати коли все запрацює або перевстановити додаток.

А ще ви можете звернутись у службу підтримки, описати проблему і спеціалісти постараються допомогти.  

Микола Вачевський — клієнт mono з 2021 року. Всі мої матеріали написані в інформаційних цілях. Кожен відповідає сам за свої гроші. Перш ніж прийняти рішення щодо оформлення кредиту, розстрочки або нового рахунку, проконсультуйтесь з адвокатом у сфері фінансів.

Додати коментар

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: