Обновлено: 18 Листопада, 2024
В monobank встановлюється однаковий ПІН-код щоб входити в застосунок і здійснювати фінансові операції Чорною карткою (знімати готівку, розраховуватись в магазинах і оплачувати рахунки). Він містить 4 цифри.
ПІН-код від преміальних карток Платинової або Залізної також потрібно використовувати для авторизації у додатку.
Якщо ви втратили пароль або просто хочете змінити на новий, то ось 3 варіанта, як це зробити.
Без авторизації
- Відкрийте програму і натисніть внизу зліва «Забули ПІН-код».
- Надайте доступ до своєї геолокації і ввімкніть розташування у смартфоні.
- Зробіть селфі, щоб банк переконався, що це саме ви намагаєтесь поміняти PIN. Наведіть камеру на обличчя і потримайте декілька секунд. Вас можуть попросити поморгати або покивати головою.
- Надішліть фото на перевірку. Якщо воно збігається з тим, що в паспорті, то вам запропонують встановити новий пароль.
Цей варіант можливий лише у тому випадку, якщо в налаштуваннях програми не стоїть заборона відновлення PIN.
Через службу підтримки
Потрібно написати оператору в соціальні мережі — «Вайбер», «Телеграм» або «Фейсбук».
А ще можна подзвонити на номер 0 800 205 205 (по Україні безкоштовно) або +38 044 237 20 60 (для дзвінків з інших країн).
У процесі відеоверифікації вас можуть попросити зробити селфі-фото з паспортом в руках і надати особисту інформацію, наприклад номер ІПН, адресу прописки, дату народження, електронну пошту і телефон. Так ви зможете доказати банку, що рахунок належить саме вам.
У застосунку
- Перейдіть в налаштування картки (на головному екрані один раз натисніть на неї).
- Далі горніть вверх і виберіть «Налаштування ПІН-коду».
- Введіть новий пароль, він буде встановлений миттєво.
Правила безпеки
- Неможна придумувати прості комбінації, які легко розгадати, наприклад «1111», «1234», «4321», місяць і дату народження або частину номера телефону.
- Пін-код краще запам’ятати і ніде його не записувати. Якщо все таки вирішили записати, то не зберігайте його разом з карткою. Коли пластик загубиться або його викрадуть, то стороння особа не матиме доступу до PIN.
- Не повідомляйте код родичам, друзям або знайомим. А якщо вам телефонують чи пишуть незнайомі, представляються працівниками банку і просять сказати пароль, то це шахраї. Оператори mono ніколи не запитують конфіденційні дані.
- Вводьте цифри в громадських місцях обережно, щоб ніхто їх не побачив. Це стосується зняття готівки або оплати в терміналах.
- Регулярно змінюйте PIN, особливо, якщо про нього вже хтось знає.