mono працює тільки на мобільних пристроях, можна завантажити додаток з Google Play на «Андроид» або з App Store на «Айфон». Офіційної версії для комп’ютерів немає і найближчим часом не буде.
Це зроблено для підвищення безпеки і захисту грошей клієнтів. Чим більше є варіантів авторизації з різних пристроїв, тим більша імовірність «засвітити» паролі доступу. По цій же причині в monobank неможливо ввійти одночасно з двох телефонів.
З комп’ютера можна зареєструватись тільки в бізнес-кабінеті, який розміщений по адресу web.monobank.ua. Сайт пригодиться для користувачів, у яких відкритий рахунок ФОП або ТОВ, там можна керувати бізнесом і вести бухгалтерський звіт. Інші клієнти можуть пограти гру «Пасьянс» і заробити 150 ₴ на реферальній програмі за запрошення ФОПів.
Є неофіційні програми, за допомогою яких можна попробувати завантажити додаток мобільних пристроїв на ноутбук. Це емулятори для Windows, наприклад BlueStacks, Nox App Player або MEmu. Вони позволяють встановити операційну систему Андроїд на комп’ютер, а після цього додатки з «Плей Маркету». Я їх встановив, щоб протестувати роботу. Ось що з цього вийшло.
Не приходить СМС від банку
Щоб перейти в кабінет mono, потрібно підтвердити свій номер телефону. Для цього на мобільний повинно прийти повідомлення з одноразовим паролем, який потрібно ввести в емуляторі. А ще підтвердити номер можна за допомогою дзвінка від банку.
Але одноразовий пароль не приходить, а банк на телефон не дзвонить. Така проблема виникла в двох емуляторах — BlueStacks і MEmu.
Працівник mono пояснив, що входи з неофіційного софта були обмежені, щоб забезпечити конфіденційність персональних даних.
Вас можуть обікрасти
Якщо зайти в кабінет Монобанку через неофіційний софт, то ваші персональні дані, наприклад паролі, номера банківських карт, скани документів можуть бути передані третім особам.
Це може привести до того, що ви втратите гроші на рахунках. Наприклад злочинці можуть їх зняти в банкоматі або збільшити кредитний ліміт. Останній варіант є набагато гірший, адже клієнт може і не знати, що на його ім’я оформили кредит. А коли дізнається, сума може набігти дуже велика.
Ось що говорить працівник банку про використання неофіційного софта:
Добрий день! Чи можна ввійти в Моно з комп’ютера, наприклад за допомогою програм-емуляторів?
Наш застосунок розрахований лише для мобільних користувачів, використання емуляторів не передбачено нашими розробниками. Це сторонні версії, тому ми рекомендуємо ними не користуватись, та не вводити на таких сайтах дані карток, аби не ризикувати конфіденційністю ваших даних і безпекою рахунку.
Можна заразити ПК вірусами
Я попробував завантажити емулятори, але установочні файли були пошкоджені загрозами — про це сповістив антивірус.
Пошкоджені програми частіше можна завантажити з неофіційних сайтів. Наприклад, це можуть бути неавторитетні ресурси, форуми і інші проекти, де будь-хто може додати файл.
Вірус може завдати шкоду комп’ютеру, наприклад видалити дані з жорсткого диску, сповільнити роботу ПК і поширитись на інші пристрої.
Робота комп’ютера сповільнюється
Щоб встановити емулятор, на ПК повинно бути достатньо ресурсів. Якщо пристрій не буде відповідати всім вимогам, то ви не зможете запустити софт.
Ось мінімальні вимоги для емулятора BlueStacks:
- Операційна система: Windows 7 або вище).
- Процесор: Intel або AMD.
- Оперативне записуючий пристрій (ОЗП): від 4 ГБ.
- Вільне місце на диску: від 5 ГБ.
Мій комп’ютер відповідає цим характеристикам, але після установки емулятора, робота ПК сильно сповільнилась. Він почав часто зависати, а в деяких випадках допомагало тільки перезавантаження. Працювати в такому режимі незручно.
Електронну пошту можуть зламати
Для того, щоб завантажити додаток Моно, потрібно спочатку зайти в Google Play — ввести електронну пошту і пароль до неї. А оскільки авторизація відбувається через сторонню програму, то ваші персональні дані можуть бути передані третім особам.
Ми авторизувались в «Плей маркеті» і отримали повідомлення від системи безпеки Гугла, що в профіль зайшли із підозрілих мобільних пристроїв і потрібно змінити пароль до електронної пошти.
Відповіді на запитання
Що робити коли зламався телефон?
Доведеться купити новий, встановити додаток і авторизуватися в ньому за допомогою фінансового номера.
Що робити, коли загубив телефон і картку?
Терміново повідомте про це в службу підтримки банку.
По Україні — 0 (800) 205-205.
Із-за кордону — +380 (44) 237-20-60