Expirenza by Mono: що це і де знаходиться

Обновлено: 1 Листопада, 2024

«Експіренза» — це сервіс, за допомогою якого зручно оплачувати у закладах харчування, наприклад кафе, барах, ресторанах або піцеріях. Клієнти зможуть залишити чайові, писати відгуки, переглядати меню і розраховуватися за допомогою QR-коду.

На квітень 2024 року платформу підключили 1300 закладів, у яких працює 28 000 офіціантів і 3000 кур’єрів. Приміщення знаходяться у різних містах України — Києві, Харкові, Одесі або Львові.

Комісія така ж сама, як у інтернет-еквайрингу — 1.3% від суми рахунку при оплаті українською карткою і 2% — іноземною. Встановлення і обслуговування сервісу безкоштовне.

Як підключити бізнес

Потрібно перейти на офіційний сайт і заповнити «Гугл» форму — дати відповідь на декілька запитань:

  • Як називається заклад і у якому місті знаходиться?
  • Посилання на сайт або групи в соціальних мережах.
  • Який тип обслуговування — біля столиків, на касі, доставка чи готель?
  • Яка POS-система використовується?
  • Скільки замовлень у робочий і вихідний день?
  • Ваше прізвище, ім’я і по-батькові.
  • Номер мобільного телефону і адреса електронної пошти. 
  • Звідки ви дізнались про сервіс Expirenza?

Протягом декількох днів вам зателефонує працівник Монобанку, уточнить деякі деталі і підключить послугу. Ви зможете ввійти в особистий кабінет на сайті admin.expirenza.com.

Як оплачувати

Гість повинен просканувати QR-код телефоном і перейти в розділ «Оплата».

Дозволено розраховуватися карткою Моно або за допомогою будь-якого іншого банку. Доступні платіжні системи «Віза», «Мастеркард», а також гаманці «Гугл Пей» і «Епл Пей». Можна залишити чайові або відмовитись.

Після завершення операції рахунок закриється і працівники банку отримають про це повідомлення на касі, а також у «Телеграм» боті.

Гроші автоматично розподіляться: чайові на картку офіціанта, а прибуток закладу на рахунок ФОП або ТОВ.

оплата рахунку
Необхідно просканувати QR-код, при бажанні залишити чайові і підтвердити платіж

Електронне меню

Щоб його налаштувати, потрібно завантажити фотографію блюда, додати опис і вказати ціну. Можна ще зробити категорії, наприклад «для дітей», «для компанії» або «хід продаж», щоб гостям було зручніше користуватись.

Якщо у вас уже є готове меню у форматі pdf, jpeg або web, то його можна інтегрувати до сервісу Expirenza.

В меню дозволено приймати оплату від клієнтів, але така послуга коштує 250 ₴ на місяць.

Менеджери Монобанку вам допоможуть або зроблять все за вас. Для цього напишіть у службу турботи.

Електронне меню
Можна налаштувати нове меню або інтегрувати готове

Відгуки

За допомогою зворотного зв’язку ви дізнаєтесь, чи подобається сервіс гостям. Вони зможуть написати про кухню, персонал і зовнішній вигляд приміщення. Наприклад, який смак у салата «Цезар», скільки часу чекали замовлення або чи справляється офіціант.

Можна створити анкету із запитаннями, які вас найбільше цікавлять і попросити клієнтів її заповнити. Це пригодиться, якщо ви внесли зміни в роботу, наприклад добавили нове меню або влаштували працівника. 

Найкращі відгуки копіюйте на свій сайт або групи соціальних мереж. Це допоможе підняти авторитет закладу.

Фідбек
Дізнайтесь, що про вас пишуть клієнти і зберігайте найкращі відгуки про компанію

Переваги

Простий розрахунок. При оплаті готівкою офіціанти могли переплутати термінали або ввести неправильну суму. Потрібно було відміняти операцію і бухгалтеру виправляти помилки. В сервісі Expirenza таких проблем не буде, тому що сума з’явиться автоматично, її непотрібно вводити.

Збільшення чайових. За статистикою кількість чайових у підключених закладів зросла на 45%. Це пов’язано з тим, що гостям під час кожної оплати нагадують про грошову подяку. Потрібно лише вказати процент від суми, наприклад 10% або 20%.

Особистий кабінет. У кожного підприємця є можливість авторизуватись на сайті за номером мобільного. Там дозволено переглядати статистику замовлень, вести облік грошей, добавити банківський рахунок і читати відгуки.  

статистика чайових
Після підключення сервісу «Експіренза» офіціанти отримають більше грошей

Микола Вачевський — клієнт mono з 2021 року. Всі мої матеріали написані в інформаційних цілях. Кожен відповідає сам за свої гроші. Перш ніж прийняти рішення щодо оформлення кредиту, розстрочки або нового рахунку, проконсультуйтесь з адвокатом у сфері фінансів.

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:
Додати коментар

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: