Обновлено: 22 Серпня, 2024
Клієнти Монобанку інколи зустрічаються з труднощами — не можуть ввійти в додаток, переказати гроші, купити валюту або взяти кредит. Попробуємо розібратись, з чим пов’язані такі проблеми та як їх вирішити.
Ось чому не працює застосунок
- Технічний збій програми. Моно інколи не відкривається через DDoS-атаку, програмні помилки або перевантаження сервера. Про такі проблеми повідомляють в офіційному телеграм каналі. Потрібно почекати декілька годин, щоб все налагодили.
- Немає інтернету. У зв’язку з повномасштабним вторгненням Росії, українці все частіше почали помічати проблеми з мережею — повну відсутність або повільну роботу. Якщо на «Ютубі» неможливо переглянути відео або не відкриваються сайти, то потрібно телефонувати інтернет-провайдеру.
- Поламався смартфон. Інколи проблема може бути з пристроєм — недостаньо вільної пам’яті, слабкі характеристики або технічні неполадки. Попробуйте ввійти в застосунок з телефона родичів.
- Встановлено неофіційну версію програми. Завантажувати додаток Монобанка потрібно тільки з «Плей Маркету». Ми не рекомендуємо користуватись іншими сумнівними сайтами — можна заразити комп’ютер вірусами, засвітити свої особисті дані та втратити гроші. А ще неофіційні програми довго відкриваються і працюють з перебоями.
- Версія додатка застаріла. Якщо програма не обновлюється в автоматичному режимі, то потрібно це зробити вручну — видалити стару версію і завантажити нову.
Якщо жоден з варіантів не допоміг, то зверніться в службу турботи Моно і опишіть свою проблему.
Історія поломок
16.07.2024 — DDoS атака тривала 3 доби, всього було 7.5 мільярда запитів до сервісів. Але банк не зупинив обслуговування клієнтів. IT- команда тримала ситуацію під контролем. 19 серпня у другій годині ночі атаку припинили.
01.05.2024 — додаток Моно не працював, а деякі користувачі отримали ось таке повідомлення: «На жаль зараз спостерігаються складнощі у роботі застосунку. Ми відновимо працездатність сервісів найближчим часом. Вибачте, будь-ласка, за незручності». В той же день роботу програми відновили і було зроблено аналіз причин.
01.04.2024 — у Монобанку стався масштабний збій, через що клієнти не могли здійснювати жодних операцій, наприклад ввійти в додаток, відправити кошти, перевірити баланс або поповнити мобільний. Проблему підтвердили в офіційному «Телеграм» каналі «Ого». Там написали: «Трохи впали, перепрошую».
03.03.2024 — у Monobank стався технічний збій, але менш ніж за 2 години проблему вирішили. За цей час можна було тільки ввійти до мобільного застосунку, а здійснити будь-які операції, наприклад поповнити картку або оплатити комуналку не вдавалось.
19.01.2024 — користувачі не могли ввійти в додаток і здійснювати операції. В «Телеграмі» повідомили, що це найпотужніша DDoS-атака із загальним навантаженням 580 млн. запитів на сервіс. Шкоду наносили безперервно — одна хвиля за іншою. Але команда IT-працівників змогла все полагодити.
20.07.2023 — приблизно о 15:00 стався збій додатку, клієнти не могли зайти в особистий кабінет. В телеграм каналі Олег Гороховський написав: «Зламалися, лагодимо, перепрошую». За цей день нікому не нараховували відсотки по кредитам. Через 3 години все запрацювало — пообіцяли зробити роботу над помилками. Причина поломки ймовірно була в тому, що сервер не витримав навантаження. Такий висновок можна зробити з повідомлення співзасновника: «Ну якщо всі 7 мільйонів зайдуть одночасно, то ми знову приляжемо».
15.05.2023 — приблизно о 22:00 у деяких користувачів появились складнощі при оплаті картками і здійсненні вхідних та вихідних переказів. Через декілька годин все запрацювало.
31.10.2023 — у вечері стався збій додатку, про це повідомив Олег Гороховський в телеграмі. Клієнти не могли зайти в особистий кабінет і здійснювати операції. Згодом розробники проблему усунули.
10.10.2022 — хакери влаштували масовану DDoS-атаку на збір грошей українських волонтерів — Лачена, Притули і Стерненка. Про це написав співзасновник Моно Олег Гороховський. Навантаження доходило до 6 млн пакетів в хвилину на вхід, плюс трафік 11 ГБ в хвилину. Показники перевищували допустиме навантаження в 35 разів. Ввечері цього ж дня активність хакерів зменшилась і клієнти змогли робити пожертви.
02.11.2022 — при переказі коштів з боку Монобанку додаток повідомляв про помилку. Це сталось після того, як волонтер Сергій Притула оголосив збір коштів на потреби ЗСУ. Клієнти масово почали відправляти гроші і обновлювати банку, щоб подивитись баланс.
16.09.2022 — ще одна хакерська DDoS-атака, внаслідок якої додаток довго завантажувався і виникали проблеми при здійснені грошових переказів. В 19:00 цього ж дня все вдалось налагодити і банк почав працювати в штатному режимі.
16.04.2022 — технічний збій тривав близько години, клієнти не могли ввійти в особистий кабінет. Згодом проблему було вирішено, але в додаток потрібно було по-новому авторизуватись за допомогою фінансового номера.
Якщо в застосунку ви отримали повідомлення про збій в роботі системи, або при переказі коштів появилась помилка, то рекомендуємо не користуватись додатком, а дочекатись, щоб проблему усунули технічні працівники.