Помилка мобільного застосунку Монобанк

замовлення

Обновлено: 18 Лютого, 2024

помилка мобільного застосунку
Якщо на екрані смартфона появився сумний кіт, значить сталась поломка

Клієнти Монобанку інколи зустрічаються з труднощами — не можуть ввійти в додаток, переказати гроші, купити валюту або оформити депозит. Попробуємо розібратись, з чим пов’язані такі проблеми та як їх вирішити.

Ось чому не працює застосунок

  1. Технічний збій програми. Моно інколи не відкривається через DDoS-атаку, програмні помилки або перевантаження сервера. Про такі проблеми повідомляють в офіційному телеграм каналі. Потрібно почекати декілька годин, щоб все налагодили. 
  2. Немає інтернету. У зв’язку з повномасштабним вторгненням Росії, українці все частіше почали помічати проблеми з мережею — повну відсутність або повільну роботу. Якщо на «Ютубі» неможливо переглянути відео або не відкриваються сайти, то потрібно телефонувати інтернет-провайдеру.
  3. Поламався смартфон. Інколи проблема може бути з пристроєм — недостаньо вільної пам’яті, слабкі характеристики або технічні неполадки. Попробуйте ввійти в застосунок з телефона родичів.
  4. Встановлено неофіційну версію програми. Завантажувати додаток Монобанка потрібно тільки з «Плей Маркету». Ми не рекомендуємо користуватись іншими сумнівними сайтами — можна заразити комп’ютер вірусами, засвітити свої особисті дані та втратити гроші. А ще неофіційні програми довго відкриваються і працюють з перебоями.
  5. Версія додатка застаріла. Якщо програма не обновлюється в автоматичному режимі, то потрібно це зробити вручну — видалити стару версію і завантажити нову.

Якщо жоден з варіантів не допоміг, то зверніться в службу турботи Моно і опишіть свою проблему.

Історія поломок

19.01.2024 — користувачі не могли ввійти в додаток і здійснювати операції. В «Телеграмі» повідомили, що це найпотужніша DDoS-атака із загальним навантаженням 580 млн. запитів на сервіс. Шкоду наносили безперервно — одна хвиля за іншою. Але команда IT-працівників змогла все полагодити.

20.07.2023 — приблизно о 15:00 стався збій додатку, клієнти не могли зайти в особистий кабінет. В телеграм каналі Олег Гороховський написав: «Зламалися, лагодимо, перепрошую». За цей день нікому не нараховували відсотки по кредитам. Через 3 години все запрацювало — пообіцяли зробити роботу над помилками. Причина поломки ймовірно була в тому, що сервер не витримав навантаження. Такий висновок можна зробити з повідомлення співзасновника: «Ну якщо всі 7 мільйонів зайдуть одночасно, то ми знову приляжемо».

15.05.2023 — приблизно о 22:00 у деяких користувачів появились складнощі при оплаті картками і здійсненні вхідних та вихідних переказів. Через декілька годин все запрацювало.

31.10.2023 — у вечері стався збій додатку, про це повідомив Олег Гороховський в телеграмі. Клієнти не могли зайти в особистий кабінет і здійснювати операції. Згодом розробники проблему усунули.

10.10.2022 — хакери влаштували масовану DDoS-атаку на збір грошей українських волонтерів — Лачена, Притули і Стерненка. Про це написав співзасновник Моно Олег Гороховський. Навантаження доходило до 6 млн пакетів в хвилину на вхід, плюс трафік 11 ГБ в хвилину. Показники перевищували допустиме навантаження в 35 разів. Ввечері цього ж дня активність хакерів зменшилась і клієнти змогли робити пожертви.

02.11.2022 — при переказі коштів з боку Монобанку додаток повідомляв про помилку. Це сталось після того, як волонтер Сергій Притула оголосив збір коштів на потреби ЗСУ. Клієнти масово почали відправляти гроші і обновлювати банку, щоб подивитись баланс.

16.09.2022 — ще одна хакерська DDoS-атака, внаслідок якої додаток довго завантажувався і виникали проблеми при здійснені грошових переказів. В 19:00 цього ж дня все вдалось налагодити і банк почав працювати в штатному режимі.

16.04.2022 — технічний збій тривав близько години, клієнти не могли ввійти в особистий кабінет. Згодом проблему було вирішено, але в додаток потрібно було по-новому авторизуватись за допомогою фінансового номера.

 19.03.2022 — ще один збій тривалістю в одну годину. Поломка була пов’язана з тим, що процесингові потужності і бекенд переносили на «Амазон». Також операційний день банку мігрував в дата-центр Львова.

14.01.2022 — відбулась поломка у роботі моторного транспортного страхового бюро (МТСБУ). У зв’язку з цим в Монобанку неможна було перевірити завершення терміну дії ОСЦПВ або замовити електронний поліс на пошту. Але протягом 30 днів проблему усунули.

22.10.2021 — клієнти Моно не могли перевести гроші з карток VISA для оплати в інтернеті або терміналі. На екрані з’являлось повідомлення про технічні неполадки. Але на наступний день роботу відновили.

30.09.2021 — користувачі зіткнулися з труднощами при оплаті карткою, платежі проходили успішно, але не відображались у виписці. Це пов’язано з тим, що був короткостроковий збій на стороні «Мастеркард». Через декілька годин все виправили.

Якщо в застосунку ви отримали повідомлення про збій в роботі системи, або при переказі коштів появилась помилка, то рекомендуємо не користуватись додатком, а дочекатись, щоб проблему усунули технічні працівники.

Микола Вачевський — фінансист, клієнт Монобанку. Всі статті автора є інформативного характеру. Ми не даємо юридичних порад і рекомендацій. Перш ніж прийняти рішення, яке може вплинути на ваш бюджет, зверніться, будь-ласка, до консультанта або адвоката з фінансових питань.

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:
Додати коментар

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: