Якщо подати заявку на збільшення кредитного ліміту в mono, суми розстрочки, оплати частинами або оформити «кредит До завтра», то банк спочатку перевірить кредитну історію клієнта, щоб прийняти рішення про видачу коштів. Це обов’язкова процедура і її виконують усі банки України, серед яких є ПриватБанк, ПУМБ і РайфайзенБанк.
У додатку Дія прийде про це сповіщення, щоб його прочитати, треба перейти в «Меню» і вибрати — «Повідомлення». Там буде вказана дата і час SMS, а також, що monobank | UniversalBank є кредитором.
Для того, щоб швидко реагувати на такі повідомлення, у Дії можна надати дозвіл на отримання сповіщень щодо змін в кредитній історії. А ще в налаштуваннях смартфону можна дозволити SMS від державного додатку.
Якщо ви не подавали заявку на отримання позики в застосунку monobank і не відкривали кредитну картку, але прийшло повідомлення в Дії про перевірку кредитної історії, то можливо шахраї намагаються отримати кошти на ваше ім’я.
Ось що в такому випадку слід зробити:
1. Напишіть скаргу на сайті Українського Бюро кредитних історій за посиланням. Спочатку авторизуйтесь за допомогою телефону і дати народження. Далі в розділі «Оскарження кредитних історій» натисніть — «Нове звернення», укажіть причину, виберіть кредитора і номер угоди.
Заявку протягом декількох хвилин опрацює служба підтримки, вам можуть задати додаткові запитання щоб вияснити всі деталі.
2. Зверніться у службу підтримки Монобанку. Напишіть, що на ваше ім’я без вашого відома було взято позику. Банк проведе службове розслідування, і можливо гроші будете віддавати не ви, а шахрай.
3. Подайте позов до суду. Якщо банк відмовився анулювати вам кредитний договір, то ви можете найняти юриста і звернутись до суду за місцем реєстрації.
4. Напишіть заяву до МВС, що на ваше ім’я оформили кредит. Слідчий повинен відкрити справу по Статті 190 Кримінального кодексу України, яка стосується шахрайства.