Як знайти білінгову адресу в Монобанку

Billing address — це адреса реєстрації, яку клієнт вказав, коли оформляв банківську картку. Вона є в українському паспорті або іншому документі, який наданий банку для підтвердження особи.

Окрім стандартних реквізитів (номера, терміну дії і CVV-коду), інколи запитують ще білінгову адресу. Вона потрібна для того, щоб пройти верифікацію картки, підтвердити що ви є її законним власником.

Після введення billing address, деякі платіжні системи звіряють інформацію з тою, яка зберігається в банку. Якщо дані співпадають, то оплата завершиться, якщо ні, то платіж можуть відмінити в цілях безпеки, щоб не допустити шахрайства.

В закордонних інтернет-магазинах її потрібно вводити англійською мовою.  

2 способи знайти у застосунку monobank

1) Потрібно на головному екрані натиснути на «плюс» біля балансу, щоб перейти в розділ «Способи поповнення». Далі виберіть «За реквізитами з-за кордону» і вкажіть валюту долар, злотий або фунт стерлінгів. На сторінці з реквізитами буде місце реєстрації, яке можна скопіювати або надіслати на електронну пошту.

address mono

2) На головному екрані свайпніть вверх і в розділі «Корисне» натисніть — «Виписки та довідки». Виберіть — «Виписка за карткою», вкажіть англійську мову і клацніть «Продовжити». Скопіюйте Registration address і використовуйте за призначенням.

виписка за карткою

Чому виникають помилки при оплаті

  • Дані введені неправильною мовою. Наприклад, ви вписали адресу на іноземних сайтах українською, а потрібно було латиницею.
  • Вказано неправильний номер будинку, квартири, поштовий індекс або місто.
  • Дані на сайті і в банку не співпадають. Наприклад, в банку вказали місце реєстрації, а на сайті фактичну адресу проживання.
  • Проблеми на стороні магазину. Оплату можуть не прийняти картками з деяких адресів або регіонів.

Якщо ви ввели вірні дані, але на екрані все одно з’являється помилка, то зверніться в службу підтримки Монобанку і опишіть всі деталі транзакції.

Якщо помилка виникає на стороні магазину, то напишіть спеціалістам технічної підтримки, де ви здійснюєте оплату, щоб вам допомогли вирішити проблему.

Микола Вачевський — клієнт mono з 2021 року. Всі мої матеріали написані в інформаційних цілях. Кожен відповідає сам за свої гроші. Перш ніж прийняти рішення щодо оформлення кредиту, розстрочки або нового рахунку, проконсультуйтесь з адвокатом у сфері фінансів.

Додати коментар

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: